fbpx
Ideastyle
Ideastyle
Ideastyle
Ideastyle

marketing

Nem árulunk zsákbamacskát, ha azt mondjuk hogy ennek több eleppillére van ami egymásra épül. Ezt elemezzük a következő két cikkben:

Ideastyle

A jó időzítés

A jó időzítés alatt a megfelelő posztolási időre gondolunk. Az, hogy ez pontosan mikor is van készültek róla statisztikák, de mi úgy gondoljuk hogy minden vállalkozásnak ezt ki kell tapasztalnia. Fontos nézni a Facebook elemzési statisztikákat, ez alapján viszont mindenki tudni fogja, hogy az Ő vállalkozásához mi a legjobb.

A jó kommunikáció

Fontos tisztázni a legelején, hogy ki a célközönség és mit szeretnénk elérni. A célcsoport határozza meg, hogy tegező vagy magázó hangnemet válasszunk.

Témaválasztás

A Facebook lényegesen leszűkítette az oldalak elérési arányait. Próbál bennünket minél jobban a fizetett hirdetésre ösztönözni, igen ám, de messze nem ér már el olyan sikereket egy hirdetés sem mint régen.

Ideastyle

Ezáltal a kreatív marketingesek, oldaltulajdonosok elkezdtek megoldást találni az elérések fellendülésében.
Előjöttek a lájk és hatás vadász cikkek, képek vagy a vírusvideók és az oldal elérési arányai megváltoztak.

A következő cikkünkben folytatjuk, addig is tartsatok velünk és ha kérdésetek van, forduljatok hozzánk bizalommal!

Segítünk neked is!

Ha a cikkel kapcsolatban kérdése merült fel benned vagy szeretnél segítséget kérni csapatunktól, írj nekünk.