fbpx
Ideastyle
Ideastyle
Ideastyle
Ideastyle

marketing

Előző cikkünkben 3 fontos dolgot említettük a posztolással kapcsolatban: A jó időzítést, a jó kommunikációt. Illetve a téma választást.
Ebben a részben bővíteni fogjuk eddigi ismereteinket.

Ideastyle

A rendszeresség

A rendszeres posztokról is akadnak bőven statisztikák (hány posztot kell egy héten megosztani, mikor, stb.) a Mi véleményünk, hogy ez teljesen vállalkozás függő. A legjobb az, ha mindenki saját maga tapasztalja ki, mi a legjobb Neki és a vállalkozásának. Tartani kell az egészséges határokat. Nem szabad túlzásba esni napi 5 poszttal, de a havi 1 sem bizonyul túl jónak. Találjátok meg az arany közép utat.

Időzítés

Rengetegen nem ismerik a Facebook funkcióját: az időzítést.
A marketingesek és oldaltulajdonosok egyik legjobb fegyvere. Előre beállíthatjuk, mikor milyen poszt menjen ki automatikusan, így nekünk a meg írásom és a beállításon kívül, semmi dolgunk nincs. Megjegyezném, hogy a tapasztalatok alapján kicsit esik az elérések száma* a többi poszthoz képest, de erre is tudunk egy elegáns trükköt. Ezek ellenére is ajánljuk, hiszen hasznos funkció és ezekre is van már megoldás.

*A visszaesés kb. 1-6% között van a többi poszthoz képest.

Ideastyle

Szöveges tartalom vs kép

A szöveges tartalom a legtöbb esetben ha ránéz az olvasó az első 2-3 mondatot olvassa el. Tehát ha írsz egy oldalas cikket, amiben sem egy hangulatjel, sem kép semmi nem szerepel jó esetben követőid 98% el sem olvassa.

Amennyiben ugyanezt a cikkhez tartozó képpel fellendíted, az olvasási arány már 30%-ra esik,tehát követőid több mint fele már sokkal inkább elolvassa az általad készített tartalmat. :)

Hangulatjelek

A jelenleg is tartó fiatalos és felgyorsult világban elengedhetetlen a hangulatjelek használata a posztokban. Nincs rá különösebb magyarázat, hogy miért amolyan kell és kész alapon működik. Azonban egy kicsit jobban utána jártak kollégáink és megdöbbentő dolgokra jutottak.

Egy olvasónak sokkal inkább megakad a szeme a színeken, a színesebb tartalmakon, színes kijelöléseken, mint egy jelöletlen szövegen. Ugorjunk csak vissza az iskolára, vizsgákra: minden vizsga előtt kiemeltük a fontosabb tartalmakat ezáltal agyunk egy színhez kötötte a fontosabb információt, tehát jobban megjegyezte és rögzítette azt. Ezzel a technikával működik a hangulatjelek használata is. Nem is gondoltad volna, ugye?

Egy színnel, hangulatjellel felturbózott szöveget olvasóid minimum 50-70% a biztosan elolvas, de biztosan tovább olvassa a 99%-a az első három mondatot. Míg egy jelöletlen szöveg esetében összesen 2% olvassa végig és legalább 30% az első három mondatot. Döbbenetes számok.

Kérdések és kommunikáció

Követőid véleménye mindig legyen számodra és a vállalkozásod számára a legfontosabb. Merd kikérni az ő véleményüket. Akár posztban, de ma már szavazás funkciót is tudod használni.

Statisztikák elemzése

Az oldalon megtalálható statisztikákat fontos elemezni, ezekből sok hasznos információ kiszűrhető,amit beleépíthetsz a posztolásokba és vállalkozásodba.


Segítünk neked is!

Ha a cikkel kapcsolatban kérdése merült fel benned vagy szeretnél segítséget kérni csapatunktól, írj nekünk.