1. LÉPÉS: CÉLMEGHATÁROZÁS

Mindenekelőtt a legfontosab meghatározni céljaidat. Terméket vagy szolgáltatást kínálsz? Ha terméket, milyen terméket, ha szolgáltatást milyen szolgáltatást?

Számodra milyen egy ideális ügyfél? Ki a célcsoportod? Milyen korosztály? Hogyan vannak pozícionálva termékeid vagy szolgáltatásaid? Van-e kiépített termékpiramisod?

Ideastyle

Ideastyle

Ideastyle

Ideastyle

Ideastyle

2. LÉPÉS: MEGBESZÉLÉS

Egy személyes találkozó keretein belül átbbeszéljük céged jelenlegi marketingjét. Pontosan tisztában kell lennünk azzal, hogy az elmúlt években milyen marketing eszközökkel hova jutottál. Mi volt az ami bevált és mi nem. Mik a rövid és hosszú távú céljaid?

Miután teljesen képbekerültünk céged marketing múltjával és pontosítottuk céljaidat, elkezdünk tervezni.

Ideastyle

3. LÉPÉS: FEJLESZTÉS, BEMUTATÁS

Egy komoly marketing terv rendkívül sok összetevőbből áll. Fontos része a versenytársaidnak elemzése. Ha újonnal induló vállalkozásról van szó, mindenképpen szükséges egy piackutatás.

Ha már minden előzetes felmérés és kutatás összegzésén túl vagyunk összeállítunk neked egy komplex marketing tervet. Ez tulajdonképen egy útvonal, a jelen helyzeted és a célod között.

Olyan szempontokat is figyelembe veszük és olyan kreatív ötleteket viszünk bele vállalkozásod kommunikációjába, melyek kiemelnek téged a tömegbből és minőségi módon képviselheted magad a piacon, folyamatos növekedéssel!

Ideastyle

Ideastyle

Egy sivatagban térkép nélkül csak körbe-körbbe jársz. De egy pontos térképpel eléred a célod! Mi ebben segítünk neked!

Ideastyle





e-max.it: your social media marketing partner