1. LÉPÉS: CÉLMEGHATÁROZÁS

Egy professzionális értékesítési rendszer megtervezéséhez minden célt pontosítanunk kell. A céged tevékenységi körét, szolgáltatásait termékeit, rövid és hosszútávú céljait.

Elemezni kell a piacot, fel kell mérni az igényeket, meg kell vizsgálni a konkurenciát.

Tisztázni kell, hogy milyen ügyfelekt szeretnél és velük milyen kommunikációt akarsz lebonyolítani rövid és hosszútávon?

Ideastyle

Ideastyle

Ideastyle

Ideastyle

Ideastyle

2. LÉPÉS: MEGBESZÉLÉS

Egy ilyen rendszer megtervezéséhez több körös találkozó szükséges. Minél pontosabb adatok és célok állnak rendelkezésre annál hatákonyabb rendszert tudunk készíteni neked.

Ki kell elemeznünk, hogy eddig milyen marketing eszközöket vettél igénybe, van-e meglévő adatbázisod, őket hogyan és milyen sikerrel szólítottad meg.

Össze kell írnunk versenytársaid listáját. Meg kell vizsgálnunk, hogy mi az amit ők jól csinálnak, milyen véleménnyel vannak róluk ügyfeleik és fel kell térképezni gyengepontjaikat is.

Ideastyle

3. LÉPÉS: Tervezés, fejlesztés

Egy professzionális automatizált értékesítési rendszer rendkívül sok időt képes neked megspórolni. Megismerheted vele ügyfeleidet, szokásaikat és minél pontosabb adatokat tudsz róluk, annál jobban tud a rendszer eladni nekik.

A rendszer lehetővé teszi számodra, hogy csak vezetői feladatokkal foglalkozz, ne aprózd el magad és könnyedén ki tudd szervezni a feladatokat.

Egy jólműködő automatizált rendszer akkor is dolgozik, amikor te épp pihensz vagy nyaralsz a családoddal. Időd és energiád szabadul fel, ráadásul az eladási számaid folyamatosan emelkednek.

Ideastyle

Ideastyle

Növekedési pályára állítanád cégedet? Írj nekünk!

Ideastyle





e-max.it: your social media marketing partner